Asus N750JK-T4069H

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Asus N750JK-T4069H op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

beterpeter 09-06-2014
Geschreven voor: Asus N750JK-T4069H

Erg goede laptop. goed snel met o.a. dank aan de ssd.
Windows 8 is alleen erg wennen. Had persoonlijk liever windows 7 maar windows 8 heeft ook wel z'n positieve kanten.

Het beeld is erg goed. Helemaal full hd.
Wel jammer dat hierdoor te zien is dat netflix niet echt full hd uitzend. Maar dat ligt niet aan de laptop!

Wat erg fijn is dat het beeldscherm mat is. Hierdoor komen de kleuren nog beter uit. En in combinatie met het isp scherm heb je goede inkijk.

De behuizing ziet er mooi en sterk uit.

Het geluid erg goed (vooral voor een laptop). De meegeleverde subwoofer geeft nog een extra effect eraan wat het echt mooi maakt. (Subwoofer moet je er wel goed induwen. Anders doet ie niks)

Zelfs voor games is deze laptop goed geschikt. Hij speelt o.a. half life 2 op de hoogste settings zonder haperingen of problemen.

Nieuewere (zwaardere) spellen heb ik niet kunnen testen.

De grote van het scerm in combinatie van gewicht inclusief adapter is het misschien niet handig om elke mee te moeten nemen.

Accu gaat lang mee. Bij energiezuinige modus (waarvan je niet merkt als deze stand aanstaat. pc bijft gewoon soepel) kan ik tot wel 5 uur op de accu bij multitasken met gemiddeld en licht zware programmas

maar...
hier wat nadelen:
* de 1tb hdd schijnt niet zo erg goed te zijn. er zijn best wat mensen waarvan deze na een jaar tot 2 jaar kapot is gegaan (goedkoope hdd)
* accu kun je er niet uithalen tenzij je de hele onderkant loshaalt
*laptop met voeding komt uit op bijna 4 kilo(mijn oude 15.6inch was met voeding 3.2kilo)[voeding is dus de oplader ;)]
* mijn maakt het niet uit maar door de lichte toetsen zie je iets sneller vieze vlekken op het toetsenbord
* geen mogelijkheid (voor zover ik weet) om herstel dvd's te maken
* de SSD is in 2 Partities ingedeeld. dit wordt sterk afgeraden om te doen omdat dit de levensduur van je ssd kan verminderen. dus mijn advies is deze te verwijderen en gewoon alleen een C schijf te maken van je ssd

Kortom erg goede laptop. een aanrader

Mocht je nog vragen hebben stel ze maar dan probeer ik ze te beantwoorden.